Duur : 2x3h
Thema’s : Client
Taal : Français
Plaats van de opleiding : À distance
Trainer : Andrea Leponce
Formation remaniée – Anciennement : Viser l’excellence dans son accueil client.
Développer les compétences sociales des collaborateurs : l’empathie, l’écoute la capacité à adopter le comportement adéquat dans le cadre de l’accueil et du service à la clientèle.
Contenu :
Andrea Leponce
Indien u uw akkoord niet geeft voor de verwerking, kunt u zich niet inschrijven voor een opleiding/kunt u de nieuwsbrief niet ontvangen/ kunt u niet op de hoogte gehouden worden van de opleidingen en andere activiteiten die Horeca Forma Brussel en Horeca Be Pro organiseren/een opleidingsplan ontvangen.
U kan uw akkoord intrekken door een e-mail te sturen naar vorming.brussel@horecaformabru.be
Voor meer inlichtingen over de verwerking van uw persoonsgegevens en over uw rechten terzake, kunt u onze ” Verklaring inzake de bescherming van persoonsgegevens ” raadplegen.
Indien u uw akkoord niet geeft voor de verwerking, kan er niet ingeschreven worden voor een opleiding/kan de nieuwsbrief niet verstuurd worden/ kunt u niet op de hoogte gehouden worden van de opleidingen en andere activiteiten die Horeca Forma Brussel en Horeca Be Pro organiseren/een opleidingsplan ontvangen.
U kan uw akkoord intrekken door een e-mail te sturen naar vorming.brussel@horecaformabru.be
Voor meer inlichtingen over de verwerking van uw persoonsgegevens en over uw rechten terzake, kunt u onze ” Verklaring inzake de bescherming van persoonsgegevens ” consulteren.